Osoby akceptujące rezerwację oraz przebywające na terenie obiektu Miodowa Zagrida są zobowiązane do zapoznania się i przestrzegania regulaminu.
- Regulamin obiektu Miodowe Apartamenty jest udostępniony na stronie https://miodowazagroda.pl/ oraz w obiekcie.
- Od Gości pobierany jest zadatek, który nie podlega zwrotowi. Rezerwację można przesunąć na inny dogodny termin (w miarę dostępności miejsc noclegowych w przypadku rezygnacji do 30 dni przed planowanym przyjazdem). Rezygnację należy zgłosić drogą mailową na adres pkasperbiuro@gamil.com
- Płatność powinna zostać uregulowana przed lub najpóźniej w dniu przyjazdu. Jeżeli Gość zdecyduje się opłacić rezerwację przelewem, będzie ona uznana od momentu zaksięgowania
środków na koncie. Jeżeli rezerwacja nie zostanie opłacona nastąpi automatyczne anulowanie rezerwacji. - Płatności online można dokonać również za pośrednictwem serwisu Przelewy24.pl. Wszelkie informacje dotyczące transakcji lub reklamacji określa regulamin zamieszczony na stronie https://www.przelewy24.pl/
- Miodowe Apartamenty akceptuje następujące karty kredytowe: American Express, Visa, Euro/Mastercard, Diners Club, JCB, Maestro, Discover.
- Osoby spoza rezerwacji mogą przebywać na terenie obiektu w godzinach 7:00 do 22:00. Po przekroczeniu limitu godzin zostanie naliczona opłata rezerwacyjna za dodatkowe osoby.
- Osobom postronnym nie udzielamy żadnych informacji o danych osobowych zameldowanych Gości naszego obiektu.
- Apartamenty wynajmuje się na doby. Doba noclegowa rozpoczyna się od godziny 16:00 w dniu przyjazdu a kończy dnia następnego o godzinie 11:00.
- Istnieje możliwość wcześniejszego zameldowania w miarę dostępności apartamentu. Wszelkie chęci zmiany zakwaterowania należy zgłaszać najpóźniej na dzień przed planowanym przyjazdem/wyjazdem.
- Wcześniejsze wykwaterowanie nie jest jednoznaczne ze zwrotem kosztu za niewykorzystany nocleg.
- Pozostawienie rzeczy w pokoju po godzinie 11:00 może spowodować naliczenie dodatkowej opłaty.
- W apartamentach obowiązuje całkowity zakaz palenia. W przypadku naruszenia zakazu Gość ponosi karę grzywny w wysokości 500 PLN.
- Na terenie całego obiektu obowiązuje przestrzeganie ciszy nocnej w godzinach 22:00-6:00.
- Na terenie obiektu obowiązuje całkowity zakaz przebywania zwierząt.
- Gość ponosi odpowiedzialność materialną za uszkodzenia sprzętu, wynikające z jego lub odwiedzających go osób, świadomej i celowej ingerencji. Za wszelkie zniszczenia w obiekcie odpowiada Gość – osoba rezerwująca. Obiekt zastrzega sobie prawo do obciążenia Gościa za wyrządzone szkody.
- Obiekt Miodowe Apartamenty świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług, Gość proszony jest o niezwłoczne zgłaszanie ich w recepcji obiektu.
- Gość ma prawo zgłosić reklamację w formie pisemnej w recepcji obiektu lub drogą mailową na adres pkasperbiuro@gamil.com Zgłoszenie powinno obejmować pełny opis sytuacji/ zdarzenia oraz powinno zawierać dane zgłaszającego, datę oraz godzinę. Reklamacje składane w dniu wykwaterowania nie będą rozpatrywane. Jednocześnie informujemy, że nie odpowiadamy za niedogodności spowodowane z przyczyn od nas niezależnych np. przerwy w dostawie wody, prądu lub gazu.
- Obiekt zastrzega sobie 30 dni na rozpatrzenie reklamacji i kontakt z Gościem w celu przekazania informacji drogą mailową, pisemną bądź telefoniczną.
- Opłata dodatkowa za utratę lub brak zwrotu klucza zostaje automatycznie naliczona w kwocie 50 PLN.
- Miodowe Apartamenty nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności, rzeczy i przedmiotów wartościowych
czy też przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną. Parking przy obiekcie jest niestrzeżony i wolny od opłat. - Obiekt Miodowe Apartamenty nie ponosi odpowiedzialności za zniszczenie lub kradzież samochodu czy też innego pojazdu należącego do Gościa wraz z jego zawartością.
- Osoby naruszające zasady niniejszego regulaminu będą zobowiązane do niezwłocznego opuszczenia obiektu oraz do uregulowania należności za wykorzystane usługi oraz ewentualne zniszczenia.
- Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego Gościa będą odesłane na jego koszt na wskazany adres. W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji przedmioty te przechowywane będą przez 14 dni, a następnie zniszczone / przekazane na cele charytatywne / oddane do użytku publicznego.
- Cena apartamentu obejmuje opłaty za wszystkie media, pościel i ręczniki (jeden komplet dla każdej zgłoszonej w rezerwacji osoby) oraz sprzątanie końcowe. Gość może zamówić dodatkowo płatne sprzątanie oraz wymianę pościeli i ręczników.
- Administratorem danych osobowych pozyskanych w procesie rezerwacji w rozumieniu obowiązujących przepisów prawa powszechnie obowiązującego, jest: Kasper Przemysław Kasperczyk ul Floriana 158, 34-116 Miejsce NIP: 5492284341